הדפסה על זכוכית

הדפסות על זכוכית הופכות את התמונות שלכם ליצירת אומנות מקורית

בחרו תמונות מהמאגר או העלו את הקובץ תמונה שלכם ואנחנו נדפיס על זכוכית מרובעת או עגולה

  • הדפסה על זכוכית קריסטלית
  • עובי 6 מ”מ
  • 4 חורים מוכנים לתליה
  • 4 ספייסרים לתליה
  • זכוכית מחוסמת


ניתן להזמין תמונות נוי וצילום מקורי מודפסות על זכוכית >>
 לפרטים נוספים – לחץ כאן

  • העלאת קבצים

  • *צורה

    *מידה

    Reset options

למחירון המלא » כאן

הדפסת תמונות על זכוכית

הדפסה על זכוכית משרתת קהלים רבים, הן קהל עסקי אשר מבקש להשתמש בזכוכית לצרכים שיווקים ומסחריים, והן קהל פרטי אשר מבקש להשתמש בהדפסות על זכוכית לצורך עיצוב הבית בצורות שונות.

בשנים האחרונות הפכו תמונות זכוכית לטרנד עיצובי בולט, שניתן לראותו במגוון שימושים מקוריים ומפתיעים בחללים מעוצבים במיוחד. האפקט שיוצרת זכוכית מודפסת הינו יוקרתי, איכותי ומיוחד מאוד, על חיפויים במטבח ובחדרי האמבטיה, על ארונות הזזה גדולים או בתמונת טבע מרשימה בסלון, הדפסה זו ניחנת בחדות ובצבעוניות יוצאות דופן שלא ניתן להשיג באף שיטה אחרת, והודות לייחודו של החומר, החדות העושר ועומק הצבע, נשמרים לאורך שנים רבות, אינם דוהים או מתבלים. 

היתרונות של הדפסות על זכוכית הם רבים, הנה מספר דוגמאות לכך:

  • מדובר בחומר חזק מאוד, אשר עמיד בפני שחיקה ויכול לעמוד בתנאים שונים, הן של מזג אוויר, לחות, יובש ועוד.
  • הזכוכית מהווה חומר אקסקלוסיבי ועל כן עסקים רבים משתמשים בה לצורך עיצוב ושימושים אחרים, וכן גורמים פרטיים משתמשים בזכוכית לצורך עיצובים שונים בבית או במבנים אחרים.
  • ניתן לבצע הדפסות על זכוכית בצורות שונות, החל מכתובות, סמלים, לוגו, סימנים, ציורים ועוד. כלומר אין מגבלה של סוג ההדפס על הזכוכית ועל כן ניתן לבצע שימושים רבים בהדפסה.
  • הדפסה על זכוכית יוצרת עומק וחדות שאין בהרבה הדפסים אחרים, ניתן לראות את זה בחדות התמונה והצבעים. זה מאפשר שימושים נרחבים לצורך עיצובים מסוגים שונים.
  • קל מאוד לנקות את הזכוכית ולשמור אותה מבריקה, כל זה בלי להרוס את ההדפס ואת הצבעים שלו.

הדפסה על זכוכית תכלול כל סוג של תמונה שרק תרצו: החל מתמונות זכוכית משפחתיות או תמונות נוף מטיולי טבע שעשיתם, תמונות נוי מהמאגר שלנו, שבו תוכלו למצוא: תמונות לסלון ולבית, תמונת אוירה למשרד או לקליניקה, תמונות צילום מקורי וציורים, ועד לציור שציירתם או לכיתוב יוצא דופן ששבה את ליבכם. המגוון והאפשרויות בלתי מוגבלים – בדומה מאוד לתחום הדפסות קנבס, כמעט הכל ניתן להדפסה.

הדפסת תמונות על זכוכית הפכה פופולרית מאוד עם השנים בזכות פיתוח יכולות עבודה איכותיות ומהירות. העבודה מתבצעת באופן הבאה; בוחרים תמונת נוי מהמאגר שלנו (כאן) או שולחים לנו דרך האתר תמונה באיכות הטובה ביותר שיש לכם, בוחרים את מידות ההדפסה הרצויה והצורה הנדרשת (זכוכית מרובעת, מלבנית או עגולה) מבצעים תשלום והתמונה תשלח אליכם לכתובת שסיפקתם.

התמונה המודפסת מגיעה על גבי משטח זכוכית קריסטלית מחוסמת בעובי 6 מ”מ בגימור מושלם, ארוזה באריזת קרטון המגינה על התמונה, וכוללת מגיני פינות, 4 חורים מוכנים ודיספנסרים לתלייה על הקיר.

תמונות זכוכית ניתנות לביצוע במגוון גדלים, מכיוון שהמדפסות המבצעות הזמנה זו הן גדולות ויכולות לקלוט משטחי זכוכית בגדלים של כשני מטרים. אם אתם רוצים ליצור משטח גדול יותר לדוגמה לצורך חיפוי קיר גדול, ניתן להדפיס על מספר משטחים ולבסוף לבצע הדבקה מקצועית שתשווה לחיפוי מראה של משטח אחד שנוצר בהדפסה רציפה.

הזכוכית שעליה מתבצעות עבודות הדפסה על זכוכית הינה זכוכית מחוסמת שנוצרה בתהליך של חימום וקירור מהירים. התוצאה המתקבלת היא חומר חזק ביותר בעל עמידות גבוהה הנשמרת לשנים רבות קדימה. הזכוכית מטבעה קלה ביותר לניקוי, חדות הצבע, עומק התמונה, הצבעונית והברק נשמרים לזמן רב ביותר.

כן, הדפסת תמונה על זכוכית יכולה להוות מתנה מדהימה, אישית  ויוצאת דופן, כמו גם הדפסה על אגרטל או כלי נוי אחר, על ספל קפה גדול עם כיתוב מלא באהבה ועוד, מלאי הרעיונות עצום. ישנם סוגים שונים של זכוכיות המיועדות להדפסה, ההבדלים הם בעובי ובגוון. ישנה זכוכית ירקרקה וישנה זכוכית שקופה בעלת מראה קריסטלי ואפקט יוקרתי ביותר.

הזמנה של הדפסת זכוכית מתבצעת בתהליך פשוט ביותר: עליכם להיכנס לחנות אונליין, בראש הדף עליכם לבחור את סוג הזכוכית, את הצורה שלה, גודל המדויק של הזכוכית שאתם מעוניינים בה, להעלות את התמונה אותה אתם רוצים להדפיס, לעבור לדף תשלום להזין את פרטי ההתקשרות שלכם ולבצע את התשלום,עליכם לציין כל הערה או בקשה מיוחדת שיש לכם בשדה המיועד לכך. בחרו אם רצונכם באיסוף עצמי או על ידי שליח שיביא את המוצר עד לביתכם. אנחנו כאן לשירותכם תמיד.

מוזמנים להיכנס לגלריית תמונות לבית ולמשרד 

היכנסו לגלריה שלנו באתר, ובחרו לכם את התמונה המושלמת לבית או למשרד, להדפסה על קנבס או זכוכית:

הדפסה על זכוכית מחזיקה מעמד זמן רב, ולכן ההשקעה בהדפסה כזו משתלמת ומאפשרת לנו ליהנות מאיכות ועיצוב זמן רב ובצורות שונות.

יבנה, רחובות, גדרה, אשדוד, אשקלון, קרית גת, ראשון לציון, נס ציונה, חולון, תל אביב, פתח תקווה, הרצליה ואיזור השרון, ישובי גדרות, מוא"ז: באר טוביה, גזר, לכיש, שורק, עוטף עזה.  

לפרטים נוספים: 052-3401883