איפה מומלץ לתלות תמונות נוף

להצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים בטופס:

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]
חיפשתי מקום מקצועי שעושה הדפסות על קנבס והגעתי למקום הזה, בכל התהליך של העיצוב וסידור התמונות האיכותיות, שיגעתי בלי סוף בהודעות ובשאלות, ולכל שאלה קיבלתי ישר מענה מהיר מדויק ומקצועי, גם בשעות לא שעות. המוצר הגיע במהירות ובאיכות גבוהה, אין ספק שאני יחזור ואמליץ, תודה רבה לכם!
המלצה הדפסות זכוכית - עמי קלנטר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
עמי קלנטר
ממליצה בחום ואהבה על חיוכים ! מהרגע הראשון ידעתי שאני בידיים טובות. מהטלפון הראשון בו קיבלתי שירות אדיב ומהיר, הסבר מפורט ועזרה בבחירה של תמונה מדהימה לסלון, המודפסת על 4 זכוכיות ענקיות! שירות אדיב והתוצאה פשוט מדהימה ואיכותית! בזכותם הגשמתי חלום והבאתי את הטבע הביתה 😊
המלצה על הדפסות זכוכית גדולות, אורנית זילקר בר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
אורנית זילקר בר
השירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם. הזמנתי 3 פעמים את מוצר הדפסה על זכוכית של חיוכים ובכל פעם הופתעתי מחדש על רמת השירות, איכות המוצר, עיצוב מקצועי, והכי חשוב זמן ההכנה המהיר! הדפסה הכי איכותית שיש, זכוכית עבה, עמידה וחזקה בעיצוב מקצועי שמוציא את הרעיון שלך יותר יפה ממה שדמיינת בכלל! בפעם האחרונה שהזמנתי המוצר הגיע אליי מהחנות בדרום עד לכפר תבור (בצפון) עם משלוח עד לפתח הבית- ב24 שעות בלבד מרגע ההזמנה. מטורף!!! ומעבר לכך, רוצה לפרגן באופן אישי לרדמילה המדהימה על שירותיות שלא פגשתי בשום מקום, על יחס אישי, מקצועי ואדיב. פעם שלישית ובהחלט לא אחרונה ♥️ תודה רבה לכם! אלופים. ולכל מי שמתלבט תחסכו את הזמן הם מס 1 בארץ מצפון ועד דרום ♥️
השירות הכי טוב שקיבלתי! המלצה: בתא,ל ביקורת | חיוכים - הדפסות קנבס
בת אל אשוול

במידה שקירות בבית שלכם רקים מכל תמונה, ואף הנכם בעלי קושי בעשיית החלטה, איפה מומלץ לתלות תמונות נוף, מוטב לכם כי תקראו את המאמר הזה. סביר להניח, כי עשיית בחירה של תמונות לבית עבור הדירה שלכם הינה משימה שאיננה קלה כלל וכלל.

היתרונות של הדפסת תמונות על קנבס 

לפני שנדבר על סוג התמונה, נציין כי הדפסת תמונות על קנבס מאפשרת לכם לא רק לשמר את הזיכרונות הכי יפים שלכם אלא גם להציגם לראווה. כל תמונה שצולמה במצלמה דיגיטלית יכולה לצאת לאור העולם ולהפוך בקלות לצילום מודפס על קנבס. התצלום ימצא את מקום הכבוד שלו על קיר סלונכם או כל מקום אשר תבחרו בו, שם הוא יפיץ אור ושמחה על ידי העלאת זיכרונות משמחים והזכרת האירועים המיוחדים בחייכם שתועדו בזמנו בעזרת המצלמה שלכם.

כמו כן, הדפסת תמונות על קנבס הופכת כל תצלום ישן או תמונה פשוטה ליצירת אמנות אמתית. בזמן הדפסה על קנבס, התצלום או הציור שלכם עוברים עיבוד ועריכה מקצועית, תיקון צבעים והוספת ממדים חדשים כגון אפקטים מעניינים, פילטרים אמנותיים, בניית קולאז’ים מתמונות מרובות ועוד. בקלות יחסית תוכלו להפוך כל תמונה לאמנותית, מקורית ומיוחדת ביותר.

תלית תמונות נוף 

ים המלח -איפה מומלץ לתלות תמונות נוף? | חיוכים - הדפסות קנבס ומגנטים לאירועים
ים המלח – נוף ישראלי מרהיב ביופיו

כאשר מדברים על תמונות נוף מומלץ לחשוב על מיקום והגודל של התמונות בן יעשה שימוש. כך למשל, אפשר יהיה לתלות אחת מעל הספה של הסלון שלכם או מעל גבי פינת האוכל שלכם. תמונה אחת כזאת אשר מאפשר נקודה של מרכוז שתיצור סקרנות, תוסיף חום וכן טרנדיות. חוק של יחסיות עוסק באורך של התמונות שיהיו מינימום כמחצית מאורך של ספה, כדאי אף שישים אחוז.

אך קיימת עוד חלופה שונה, שאינה נועדה עבור מי מביניכם אשר הינו שמרן – מה דעתכם לצאת קמעה מן סימטריה ומן נהלי של יחסיות וללכת על דבר מה שונה, כמו לדוגמה – תמונות ריבועיות או לחלופין מלבניות אשר ייתלו לא במרכז הקיר? ביצוע החלטה זו תוציא את הסלון שלכם מהיותו קלאסי ותצרף סקרנות בכל האזור האמור. לעולם ניתן לייצב את החפות של הסימטריה על ידי פריט אחר, כמו למשל – כרית על הספה, גוף תאורה או לחלופין כורסת טלוויזיה מעוצבת.

במידה ובחדר המגורים שלכם הינו בלי הרבה קירות, כי אם בפרט חלונות ובכל זאת הנכם מעוניינים בכך שתהיה תמונה אשר תמלא את האווירה במקום זה, ניתן לתלות תמונה צרה וכן ארוכה מגובה של משקוף של חלון, או לחלופין לתלות שתי תמונות נוף אשר יהיו ריבועיות, זו מתחת לזו.

הינה כמה עקרונות אלמנטריים עבור תלייה של תמונות –

  • מאחורי המיטה בקיר, בפאתי פינת האוכל שלכם. כאשר תולים מספר תמונות נוף ורוצים שהם יראו קשורות אחת לשנייה, אפשר להשתמש במסגרת דומה לכל התמונות אשר תלויות בדירה שלכם, בשל כך יש משמעות כי המסגרת תהלום את התמונה ולאו דווקא את זו אשר סמוכה לה. מומלץ כי תבצעו בחירה של גוון בודד דומיננטי בתמונה והוא יהא גוון של המסגרת.
  • סגנון של תמונה אינו נדרש להיות מיוחס לסגנון של עיצוב – מומלץ כי יהלום מן ההיבט של גוון ושל גודל של תמונה, הווה אומר – אף בדירה בעיצוב קו מודרני, אפשר לתלות תמונה ממשית עם אלמנטים זעירים. קיימים הרבה פריטים בכל רהיט, בין אם בטקסטורה ובין במידה בפריט עצמו. במקביל לכך, מסגרת של תמונה כהה, הומוגנית בחזות שלה ואף התמונה בלבן וכן בשחור מהווה קונטרס לססגוניות של החדר שלכם, בשל כך מבוצעת הדגשה.
  • מיקום של תמונה – תמונה היא מקור של גוון או פריט של הבלטה, בשל כך תמקמו אותה על גבי קיר אותו הנכם מעוניינים להבליט. קיר זה הינו בדרך כלל מאחורי ספה בגמר של מסדרון , קיר בודד בפאתי פינת אוכל, קיר במבואה מאחורי מיטה.

 

כבר בחרתם לעצמכם תמונות יפות?

היכנסו לגלריות שלנו באתר, ובחרו לכם את התמונה המושלמת להדפסה:

עכשיו רק צריך להחליט אם להדפיס על קנבס או זכוכית
יש לכם שאלות? אל תהססו – צרו קשר:
בטלפון: 052-3401883 
בוואטסאפ

שתפו אחרים באמצעות

מאמרים נוספים