הדפסה על מוצרים – כיצד עושים את זה נכון

להצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים בטופס:

    באיזה נושא הפנייה?

    חיפשתי מקום מקצועי שעושה הדפסות על קנבס והגעתי למקום הזה, בכל התהליך של העיצוב וסידור התמונות האיכותיות, שיגעתי בלי סוף בהודעות ובשאלות, ולכל שאלה קיבלתי ישר מענה מהיר מדויק ומקצועי, גם בשעות לא שעות. המוצר הגיע במהירות ובאיכות גבוהה, אין ספק שאני יחזור ואמליץ, תודה רבה לכם!
    המלצה הדפסות זכוכית - עמי קלנטר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
    עמי קלנטר
    ממליצה בחום ואהבה על חיוכים ! מהרגע הראשון ידעתי שאני בידיים טובות. מהטלפון הראשון בו קיבלתי שירות אדיב ומהיר, הסבר מפורט ועזרה בבחירה של תמונה מדהימה לסלון, המודפסת על 4 זכוכיות ענקיות! שירות אדיב והתוצאה פשוט מדהימה ואיכותית! בזכותם הגשמתי חלום והבאתי את הטבע הביתה 😊
    המלצה על הדפסות זכוכית גדולות, אורנית זילקר בר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
    אורנית זילקר בר
    השירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם. הזמנתי 3 פעמים את מוצר הדפסה על זכוכית של חיוכים ובכל פעם הופתעתי מחדש על רמת השירות, איכות המוצר, עיצוב מקצועי, והכי חשוב זמן ההכנה המהיר! הדפסה הכי איכותית שיש, זכוכית עבה, עמידה וחזקה בעיצוב מקצועי שמוציא את הרעיון שלך יותר יפה ממה שדמיינת בכלל! בפעם האחרונה שהזמנתי המוצר הגיע אליי מהחנות בדרום עד לכפר תבור (בצפון) עם משלוח עד לפתח הבית- ב24 שעות בלבד מרגע ההזמנה. מטורף!!! ומעבר לכך, רוצה לפרגן באופן אישי לרדמילה המדהימה על שירותיות שלא פגשתי בשום מקום, על יחס אישי, מקצועי ואדיב. פעם שלישית ובהחלט לא אחרונה ♥️ תודה רבה לכם! אלופים. ולכל מי שמתלבט תחסכו את הזמן הם מס 1 בארץ מצפון ועד דרום ♥️
    השירות הכי טוב שקיבלתי! המלצה: בתא,ל ביקורת | חיוכים - הדפסות קנבס
    בת אל אשוול

    כשאנחנו מתבוננים על מוצרים שונים, לא משנה אם מדובר בחולצות, מכשירי חשמל, אריזות וכדומה, אז סביר להניח שעל כל מוצר אנחנו נוכל לראות הדפסה מסוימת, בין אם זה של טקסט, לוגו, סלוגן ובין אם זה של אלמנטים אחרים.

    אך כפי שאנחנו יכולים להבין, קיים הבדל בין הדפסה על מוצרים במובן האינפורמטיבי לצרכים כאלה לבין הדפסה על מוצרים לצרכים אחרים, למשל שיווקיים, פרסומיים, מיתוג ועיצוב. בעוד שבמקרה הראשון, בדרך כלל הדפסות כאלה, בפרט הדפסה על טקסטיל, נועדה לצרכי שימוש נכון, כך או אחרת, במוצר עצמו. הרי שהדפסה על מוצרים לצרכי פרסום ושיווק, זה עניין שונה לגמרי. מאחר וכל המהות של הדפסה היא לשרת את הפרסום של העסק, בעל מקצוע או מוצר.

    ניתן לראות בשוק הדפוס מגוון רחב של סוגי הדפסה על מוצרים וסובלימציה, בין אם זה מבחינת סגנונות הדפסה ובין אם זה בכל מה שקשור לאופי השימוש בהדפסות השונות. מן הסתם, הדפסות לאירועים מסוגים שונים אינן דומות להדפסות שנועדו לצורכי שיווק ופרסום או מידע אינפורמטיבי אחר.

    לפני שנסביר על הנקודות שלפיהן אנחנו נבצע את ההדפסות בפועל, צריך לומר, לא משנה איזה סוג של הדפסות אנחנו צריכים ובאיזה סגנון נחליט לנקוט, הרי שאנחנו צריכים להקפיד על בחירת בית דפוס שיכול לספק לנו את השירות הטוב ביותר, בין אם זה בהקשר של איכות ההדפסה, אופי השירות, ועוד סממנים שונים ומגוונים בנושא.

    לכן, תהליך העבודה שלנו בכל הקשור להדפסות על מוצרים, מתחיל הרבה לפני שאנחנו ניגשים אל בית הדפוס ובוחרים מה וכיצד לבצע הדפסות על טקסטיל או חומרים אחרים. השלב הראשון מתחיל בכך שאנחנו צריכים לחפש מקום אשר יוכל לספק לנו את כל השירות שאנחנו צריכים ברמה הגבוהה ביותר.

     יש גם הדפסות על קנבס – למוצרים שלנו – לחץ כאן

    כיצד מבצעים הדפסות על מוצרים בצורה נכונה

    אחרי שבחרנו בית דפוס בו אנחנו מתכוונים לבצע את ההדפסות, אז אנחנו יכולים להתחיל לעסוק בשאלה, כיצד נעשה את זה בצורה נכונה. לשם כך, אנחנו צריכים לבחון מה בדיוק אנחנו צריכים, מה יכול לשרת את המטרה שלנו, מהי המטרה בכלל.

    ברור מאליו שיש הבדל בין המטרה שלשמה אנחנו מבצעים הדפסות עבור מיתוג חתונה או הדפסות לאירועים באופן כללי לבין הדפסות על מוצרים שנועדו לקידום מכירות. אנחנו צריכים להבין מה המטרה וכיצד אנחנו יכולים לממש אותה, באמצעות אותן הדפסות.

    עוד נקודה חשובה שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו היא, באילו מוצרים אנחנו משתמשים לצורך ההדפסה, כיצד אנחנו מבצעים את ההדפסה, באילו צבעים, באילו אלמנטים, כך אנחנו נוכל לייצר את המוצר הטוב ביותר עבורנו.

    לפני סיום, חשוב לזכור, שכל דבר שאנחנו עושים, חייב להתבצע אחרי שעשינו אב טיפוס, דגם ראשוני, וראינו שהכל מתאים למה שאנחנו מחפשים ומעוניינים בו.

    כבר בחרתם לעצמכם תמונות יפות?

    היכנסו לגלריות שלנו באתר, ובחרו לכם את התמונה המושלמת להדפסה:

    עכשיו רק צריך להחליט אם להדפיס על קנבס או זכוכית
    יש לכם שאלות? אל תהססו – צרו קשר:
    בטלפון: 052-3401883 
    בוואטסאפ

    שתפו אחרים באמצעות

    מאמרים נוספים