צלם מגנטים לאירועים – לא להתפשר על המקצועיות

להצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים בטופס:

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]
חיפשתי מקום מקצועי שעושה הדפסות על קנבס והגעתי למקום הזה, בכל התהליך של העיצוב וסידור התמונות האיכותיות, שיגעתי בלי סוף בהודעות ובשאלות, ולכל שאלה קיבלתי ישר מענה מהיר מדויק ומקצועי, גם בשעות לא שעות. המוצר הגיע במהירות ובאיכות גבוהה, אין ספק שאני יחזור ואמליץ, תודה רבה לכם!
המלצה הדפסות זכוכית - עמי קלנטר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
עמי קלנטר
ממליצה בחום ואהבה על חיוכים ! מהרגע הראשון ידעתי שאני בידיים טובות. מהטלפון הראשון בו קיבלתי שירות אדיב ומהיר, הסבר מפורט ועזרה בבחירה של תמונה מדהימה לסלון, המודפסת על 4 זכוכיות ענקיות! שירות אדיב והתוצאה פשוט מדהימה ואיכותית! בזכותם הגשמתי חלום והבאתי את הטבע הביתה 😊
המלצה על הדפסות זכוכית גדולות, אורנית זילקר בר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
אורנית זילקר בר
השירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם. הזמנתי 3 פעמים את מוצר הדפסה על זכוכית של חיוכים ובכל פעם הופתעתי מחדש על רמת השירות, איכות המוצר, עיצוב מקצועי, והכי חשוב זמן ההכנה המהיר! הדפסה הכי איכותית שיש, זכוכית עבה, עמידה וחזקה בעיצוב מקצועי שמוציא את הרעיון שלך יותר יפה ממה שדמיינת בכלל! בפעם האחרונה שהזמנתי המוצר הגיע אליי מהחנות בדרום עד לכפר תבור (בצפון) עם משלוח עד לפתח הבית- ב24 שעות בלבד מרגע ההזמנה. מטורף!!! ומעבר לכך, רוצה לפרגן באופן אישי לרדמילה המדהימה על שירותיות שלא פגשתי בשום מקום, על יחס אישי, מקצועי ואדיב. פעם שלישית ובהחלט לא אחרונה ♥️ תודה רבה לכם! אלופים. ולכל מי שמתלבט תחסכו את הזמן הם מס 1 בארץ מצפון ועד דרום ♥️
השירות הכי טוב שקיבלתי! המלצה: בתא,ל ביקורת | חיוכים - הדפסות קנבס
בת אל אשוול

בחירת צלם לאירוע מתרכזת בשני תחומים – צלם ראשי וצלם מגנטים. ישנה תפיסה שגויה שצלם ראשי חייב להיות מקצועי ויקר, ואילו צלם מגנטים לאירועים היא מטלה אותה יכול לבצע כל נער מתבגר. בכתבה הבאה תבינו מדוע זה לא ממש נכון.

 

כולם רוצים צלם מגנטים לאירועים

מאז ומעולם, או לפחות מאז שמצלמות הפכו למוצר שימושי, נהגו להשקיע בבחירת צלם מקצועי. אנחנו מדברים כמובן על הצלם הראשי של האירוע, זה שמצלם אותו בסטילס ובוידאו ומכין בסופו של דבר גם אלבום יפה. בשנים האחרונות השתרש מנהג חדש ומגניב – צלם מגנטים לאירועים.

 

לא עניין של מה בכך

כאשר בוחרים צלם ראשי לאירוע מאוד ברור שצריך להסתכל בתמונות שלו ולבחון את הרמה המקצועית, אך כאשר ניגשים לבחור צלם מגנטים נוטים לחשוב שהמקצועיות לא חשובה. אנחנו רוצים לנפץ את המיתוס הזה, ולהסביר לכם מדוע צלם מקצועי לצילום מגנטים לאירועים הוא לא עניין של מה בכך.

 

כי אתם רוצים לקבל עוד זווית צילום של החופה

הרגע המרגש ביותר בחתונה הוא החופה, ואתם רוצים לקבל כמה שיותר זוויות צילום שלו. אמנם הצלם הראשי אחראי על צילום החופה, אבל צלם מגנטים מקצועי יוכל לתת זווית נוספת על המאורע. הצלם הראשי מתמקד בעיקר בחתן ובכלה, ובמה שמתחולל מתחת לחופה, וצלם המגנטים יוכל לתת קול (בתמונה כמובן) גם לאורחים ולהתרחשויות מעניינות מסביב.

 

כי אתם רוצים לתפוס רגעים ספונטניים

כל צלם יידע לצלם חבורת אנשים מחייכת, אולם אם אתם רוצים יותר מזה אתם צריכים צלם מקצועי. כאשר אנחנו מדברים על יותר מזה אנחנו מתכוונים לתמונות ספונטניות שאי אפשר ליצור. התמונות היפות ביותר הן תמונות ספונטניות של אנשים שמבצעים מחוות שונות וכלל לא יודעים שהם מצולמים. כאשר אדם עומד ומחייך למצלמה נוצרת סיטואציה מבוימת שעוברת פחות טוב לתמונה, וצלם מקצועי יידע לתפוס רגעים ספונטניים בעדשה ולתת להם ביטוי על גבי המגנט.

 

כי אתם לא רוצים לראות את צלם המגנטים בכל התמונות באלבום

כאשר שתי רשויות פועלות במקביל הן עלולות לדרוך זו על זו. כך גם הצלם הראשי וצלם המגנטים עלולים להתנגש ולהופיע בתמונות שהם מצלמים. בסופו של דבר הצלם הראשי הוא זה שאתם משלמים לו יותר, והוא זה שיצלם את התמונות החשובות יותר. צלם המגנטים צריך להסתובב באולם, רואה ואינו נראה, ולא להיכנס לפריים של הצלם הראשי. צלם מגנטים לאירועים במרכז, שעובד במקצועיות יידע לספק תמונות מיוחדות, וגם לא יפריע לצלם השני לעבוד.

כבר בחרתם לעצמכם תמונות יפות?

היכנסו לגלריות שלנו באתר, ובחרו לכם את התמונה המושלמת להדפסה:

עכשיו רק צריך להחליט אם להדפיס על קנבס או זכוכית
יש לכם שאלות? אל תהססו – צרו קשר:
בטלפון: 052-3401883 
בוואטסאפ

שתפו אחרים באמצעות

מאמרים נוספים