אטרקציות מיוחדות לאירועים

להצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים בטופס:

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]
חיפשתי מקום מקצועי שעושה הדפסות על קנבס והגעתי למקום הזה, בכל התהליך של העיצוב וסידור התמונות האיכותיות, שיגעתי בלי סוף בהודעות ובשאלות, ולכל שאלה קיבלתי ישר מענה מהיר מדויק ומקצועי, גם בשעות לא שעות. המוצר הגיע במהירות ובאיכות גבוהה, אין ספק שאני יחזור ואמליץ, תודה רבה לכם!
המלצה הדפסות זכוכית - עמי קלנטר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
עמי קלנטר
ממליצה בחום ואהבה על חיוכים ! מהרגע הראשון ידעתי שאני בידיים טובות. מהטלפון הראשון בו קיבלתי שירות אדיב ומהיר, הסבר מפורט ועזרה בבחירה של תמונה מדהימה לסלון, המודפסת על 4 זכוכיות ענקיות! שירות אדיב והתוצאה פשוט מדהימה ואיכותית! בזכותם הגשמתי חלום והבאתי את הטבע הביתה 😊
המלצה על הדפסות זכוכית גדולות, אורנית זילקר בר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
אורנית זילקר בר
השירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם. הזמנתי 3 פעמים את מוצר הדפסה על זכוכית של חיוכים ובכל פעם הופתעתי מחדש על רמת השירות, איכות המוצר, עיצוב מקצועי, והכי חשוב זמן ההכנה המהיר! הדפסה הכי איכותית שיש, זכוכית עבה, עמידה וחזקה בעיצוב מקצועי שמוציא את הרעיון שלך יותר יפה ממה שדמיינת בכלל! בפעם האחרונה שהזמנתי המוצר הגיע אליי מהחנות בדרום עד לכפר תבור (בצפון) עם משלוח עד לפתח הבית- ב24 שעות בלבד מרגע ההזמנה. מטורף!!! ומעבר לכך, רוצה לפרגן באופן אישי לרדמילה המדהימה על שירותיות שלא פגשתי בשום מקום, על יחס אישי, מקצועי ואדיב. פעם שלישית ובהחלט לא אחרונה ♥️ תודה רבה לכם! אלופים. ולכל מי שמתלבט תחסכו את הזמן הם מס 1 בארץ מצפון ועד דרום ♥️
השירות הכי טוב שקיבלתי! המלצה: בתא,ל ביקורת | חיוכים - הדפסות קנבס
בת אל אשוול

האירועים של היום הם קרנבל ססגוני של הפעלות וריגושים, הפתעות וחוויות והכל הודות לקולקציית האטרקציות המגוונת שמוצעת למארגני האירוע.
מוזמנים לגבש קונספט לאירוע בהתאם לטיימינג וקהל היעד ולבחור את האטרקציות המיוחדות לשדרוג ההנאה, מקיר בסטייל הוליוודי משגע שמעמיד את האורחים באור הזרקורים ועד בלוני ענק מתפוצצים – אלטרנטיבה בטיחותית ומדליקה לזיקוקים.

איך לבחור את האטרקציות הנכונות ולייצר אפקט מרגש לכל אורך האירוע? מספר הצעות בנושא:

התאמת האטרקציות לקונספט המבוקש

יצירת קונספט לאירוע מסייעת לארוז את כל האלמנטים תחת נושא אחד שמייצר אחידות. כך למשל, אם החלטתם שתקיימו בת מצווה בסגנון טקס האוסקר והוליווד תוכלו לקשט את אולם האירועים בשטיח אדום, להזמין לימוזינה שתסיע את בעלת השמחה וחברותיה כל הדרך לאולם וכמובן אטרקציה כמו קיר הוליווד ופסלוני אוסקר כמתנה ומזכרת לאורחים מהאירוע.
כמובן שניתן לצלם את המוזמנים על רקע הקיר אוחזים בפסלון ונראים כמו מיליון דולר.
אם הקונספט של האירוע הוא חגיגת מסתורין ניתן להשתמש באפקטים מיוחדים כמו למשל, קרח יבש או עשן כבד לרחבת הריקודים במיוחד בעת ריקודי הסלאו או כשרוצים לייצר שואו דרמטי, למשל, בחיתוך העוגה או לפני שהזוג נכנס לרחבת הריקודים.
ניתן לכוון כבר בשלב הזמנות האירוע את השפה המיתוגית והסגנון שילווה את האירוע מבחינת צבעים, אלמנטים ומוטיבים ולרמוז למוזמנים דרך ההזמנה מה מצפה להם, כמו למשל, אירוע בסגנון אליס ברץ הפלאות או אירוע בניחוח הסיקסטיז וכדומה.

הטיימינג הנכון לכל אטרקציה

אין ספק שלקהל היעד יש השפעה רבה על האטרקציות הנבחרות וכדאי להכין פעילויות והפתעות שיתאימו לאופי האירוע וגם להרכב הקהל. יתכן שלמשל שהמבוגרים בחבורה יותר יתחברו למסך לבן עם אביזרים בעוד החבר'ה הצעירים יעדיפו בלוני אורז מגניבים. נסו לשייך גם כל אטרקציה לפי הזרימה של האירוע: הפרחת בועות סבון בעת קבלת הפנים או החופה דרך קונפטי לאחר שבירת הכוס, חלוקת זוהרים לשעת המסיבה ובלוני ענק בשלב הקינוחים או לקראת סיום האירוע.

שומרים על לוק אחיד

חלק בלתי נפרד מהקונספט קשור גם ללבוש או לקו סגנוני המקשר בין המוזמנים. אופציה מגניבה היא להדפיס חולצות עם הדמויות של הזוג המאושר או של בעלי השמחה ואפילו להדפיס תמונה עם איור או צילום של האורח עצמו או הלוגו של החברה, תלוי בסוג האירוע ולהעניק חולצה מודפסת למזכרת לכל אחד מהמשתתפים באירוע – גם פריט שימושי וגם פריט מרגש. חשבו גם על מזכרות נוספות שישמחו אותם דרך הדפסה אישית שאתם בוחרים עבורכם בין אם הדפסה על קנבס, זכוכית או בלוק עץ שמהווים אובייקט דקורטיבי הביתה ועד צילום חווייתי על גבי מסך לבן עם אקססוריז, כך שניתן לביים כל אורח בפוזיציה אחרת ולספק לו את התמונה בסיום האירוע.

שילוב בין האטרקציות לאולם האירועים

חשוב מאוד לבצע סנכרון עם אולם האירועים בו מקיימים את החגיגה על מנת לוודא שהוא אכן ערוך מבחינת תשתית וציוד טכני לפעילויות ולחוויות עליהם הוחלט ומה יש לארגן או לתאם עם חברת האטרקציות על מנת שהחוויה תהיה מפתיעה ועוצמתית במיוחד. למשל, אם מדובר בחגיגת בר מצווה והחלטתם להפריח בלונים בכניסת חתן בר המצווה, צריך להחליט על סימן מוסכם להפרחת הבלונים במרחב החיצוני של האולם או להציב מראש את המסך הלבן במקום אסטרטגי אליו יופנו האורחים לאחר שהפקידו צ'קים ונהנו מקבלת פנים של אוכל ושתייה וכדומה.

ערכו סקר ובדקו מהן האטרקציות לאירועים המועדפות היום עם אורחים וחשבו על תמהיל מנצח בין פעילויות מיוחדות בפתיחת ובמרכז האירוע, הכינו את המרחב לקראת ההפעלה ואל תשכחו גם מתנה למזכרת אשר תלווה את האורחים שלכם גם בביתם.

לקריאה נוספת: 4 דברים שחייבים שים עליהם את הפוקוס בארגון אירוע

כבר בחרתם לעצמכם תמונות יפות?

היכנסו לגלריות שלנו באתר, ובחרו לכם את התמונה המושלמת להדפסה:

עכשיו רק צריך להחליט אם להדפיס על קנבס או זכוכית
יש לכם שאלות? אל תהססו – צרו קשר:
בטלפון: 052-3401883 
בוואטסאפ

שתפו אחרים באמצעות

מאמרים נוספים