איך נכון לעבוד מול בית הפקות דפוס

להצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים בטופס:

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]
חיפשתי מקום מקצועי שעושה הדפסות על קנבס והגעתי למקום הזה, בכל התהליך של העיצוב וסידור התמונות האיכותיות, שיגעתי בלי סוף בהודעות ובשאלות, ולכל שאלה קיבלתי ישר מענה מהיר מדויק ומקצועי, גם בשעות לא שעות. המוצר הגיע במהירות ובאיכות גבוהה, אין ספק שאני יחזור ואמליץ, תודה רבה לכם!
המלצה הדפסות זכוכית - עמי קלנטר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
עמי קלנטר
ממליצה בחום ואהבה על חיוכים ! מהרגע הראשון ידעתי שאני בידיים טובות. מהטלפון הראשון בו קיבלתי שירות אדיב ומהיר, הסבר מפורט ועזרה בבחירה של תמונה מדהימה לסלון, המודפסת על 4 זכוכיות ענקיות! שירות אדיב והתוצאה פשוט מדהימה ואיכותית! בזכותם הגשמתי חלום והבאתי את הטבע הביתה 😊
המלצה על הדפסות זכוכית גדולות, אורנית זילקר בר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
אורנית זילקר בר
השירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם. הזמנתי 3 פעמים את מוצר הדפסה על זכוכית של חיוכים ובכל פעם הופתעתי מחדש על רמת השירות, איכות המוצר, עיצוב מקצועי, והכי חשוב זמן ההכנה המהיר! הדפסה הכי איכותית שיש, זכוכית עבה, עמידה וחזקה בעיצוב מקצועי שמוציא את הרעיון שלך יותר יפה ממה שדמיינת בכלל! בפעם האחרונה שהזמנתי המוצר הגיע אליי מהחנות בדרום עד לכפר תבור (בצפון) עם משלוח עד לפתח הבית- ב24 שעות בלבד מרגע ההזמנה. מטורף!!! ומעבר לכך, רוצה לפרגן באופן אישי לרדמילה המדהימה על שירותיות שלא פגשתי בשום מקום, על יחס אישי, מקצועי ואדיב. פעם שלישית ובהחלט לא אחרונה ♥️ תודה רבה לכם! אלופים. ולכל מי שמתלבט תחסכו את הזמן הם מס 1 בארץ מצפון ועד דרום ♥️
השירות הכי טוב שקיבלתי! המלצה: בתא,ל ביקורת | חיוכים - הדפסות קנבס
בת אל אשוול

תחום הפקות דפוס דיגיטליות

איך נכון לעבוד מול בית הפקות דפוסמי שמכיר את התחום של הפקות דפוס דיגיטלי, יודע שבישראל קיימים לא מעט מקומות שמציעים שירותים לבתי עסק בגדלים שונים. יש בתי הפקות דפוס שעובדים עם לקוחות גדולים, חברות גדולות, לא משנה מאיזה תחום, חברות מזון, הייטק, אופנה, טכנולוגיה ועוד, יש כאלה שמעדיפים לעבוד עם חברות קטנות, בעוד שרבים בוחרים להישאר בתחום של עסקים קטנים.

מן הסתם, ההחלטה עם איזה סוג עסק לעבוד, קשורה להחלטה אסטרטגית שבית הפקות דפוס מקבל, בהתאם ליכולות הכלכליות שלו, בהתאם לאמצעים ולכלים שעומדים לרשותו, תנאי השוק, ועוד. סביר להניח שבין היתר, ההחלטה מתקבלת על פי מה שקיים באזור בו נמצא העסק, מהו מגוון העסקים שקיים בו וכמה מתחרים יש לו ובאיזו רמה.

אך בין אם מדובר בבית הפקות דפוס שמציע שירותים לעסקים גדולים ובין אם מדובר בבית דפוס שמציע שירותים לעסקים בינוניים או קטנים, אזי שיש כללים מסוימים יש לעבוד עם בתי עסק, כיצד יש לגשת אל עבודות הדפוס השונות שהם מבקשים לבצע, איך לעשות את זה בצורה נכונה על מנת לעמוד בתנאים שלהם ולממש עבורם את הצרכים הנכונים.

חשוב לומר, לכל בית הפקות דפוס יש תוכנית עבודה, הן מבחינת שירות ללקוח והן מבחינת עבודה בפועל. כל מקום מציע תוכנית אחרת וזה אחד הדברים שמבדילים אותם אחד מהשני. עם זאת, כל בית דפוס מנסה לספק ללקוחות שלו את כל השירותים הנדרשים בשביל שהלקוח יהיה מרוצה.

לפני שנציג כמה נקודות כיצד עובדים בתי הפקות דפוס עם לקוחות, צריך לומר שהלקוח עצמו צריך לדעת את זה בשביך להבין מה הוא אמור לקבל, כיצד, ואיך זה יכול לעזור לו. כך יש לו מדד מסוים על פיו הוא יכול לבחור את המקום איתו הוא ירצה לעבוד על הפקות דפוס שונות.

 

איך בית הפקות דפוס עובד עם לקוחות שונים

תחילה, חשוב לציין כי ישנם סוגים רבים של בתי דפוס, למוצרים שונים; דפוס למוצרי נייר שונים, הדפסות לצרכי עיצוב ונוי, כמו הדפסת תמונות על קנבס או זכוכית, הדפסות דיגיטליות מתקדמות על שילוט רחב או חוצות, והדפסות תלת מימד. באופן כללי, איך בית הפקות דפוס עובד מול לקוחותיו:

ראשית, כל בית הפקות דפוס צריך להכיר את הלקוח שלו, במה הוא מתעסק, מי קהל היעד שלו, מה הוא מציע ללקוחות שלו. בצורה כזו יהיה קל יותר להבין אילו שירותים ניתן להציע ובאילו כמויות.

שנית, הוא צריך לדעת מה הוא יכול להציע לעסק, מה יכול לעזור לו ומה לא. אין טעם להציע לעסק מסוים להדפיס על מוצרים אם אין להם שום מוצר שמיועד לכך, מצד שני, עסקים שיכולים להשתמש במוצרי קידום מכירות, אפשר להציג בפניכם רעיונות שונים למוצרים שכאלה.

שלישית, צריך לדעת להתאים לא רק את המוצרים אלא גם את הסגנון, הצבעים וסוגי הדפוס לאופי של העסק. שוב, אין היגיון להציע דברים שהם לא מתאימים ואין סיבה לחסוך מהם רעיונות.

ארבע, יש לעבוד על תקציב ברור ומובנה בשביל לא לחרוג ממנו, כך העסק ירצה לחזור ולעבוד עם המקום.

 

 

כבר בחרתם לעצמכם תמונות יפות?

היכנסו לגלריות שלנו באתר, ובחרו לכם את התמונה המושלמת להדפסה:

עכשיו רק צריך להחליט אם להדפיס על קנבס או זכוכית
יש לכם שאלות? אל תהססו – צרו קשר:
בטלפון: 052-3401883 
בוואטסאפ

שתפו אחרים באמצעות

מאמרים נוספים