לא רק על נייר – הדפסה היום היא מעבר לזה

להצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים בטופס:

    באיזה נושא הפנייה?

    חיפשתי מקום מקצועי שעושה הדפסות על קנבס והגעתי למקום הזה, בכל התהליך של העיצוב וסידור התמונות האיכותיות, שיגעתי בלי סוף בהודעות ובשאלות, ולכל שאלה קיבלתי ישר מענה מהיר מדויק ומקצועי, גם בשעות לא שעות. המוצר הגיע במהירות ובאיכות גבוהה, אין ספק שאני יחזור ואמליץ, תודה רבה לכם!
    המלצה הדפסות זכוכית - עמי קלנטר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
    עמי קלנטר
    ממליצה בחום ואהבה על חיוכים ! מהרגע הראשון ידעתי שאני בידיים טובות. מהטלפון הראשון בו קיבלתי שירות אדיב ומהיר, הסבר מפורט ועזרה בבחירה של תמונה מדהימה לסלון, המודפסת על 4 זכוכיות ענקיות! שירות אדיב והתוצאה פשוט מדהימה ואיכותית! בזכותם הגשמתי חלום והבאתי את הטבע הביתה 😊
    המלצה על הדפסות זכוכית גדולות, אורנית זילקר בר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
    אורנית זילקר בר
    השירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם. הזמנתי 3 פעמים את מוצר הדפסה על זכוכית של חיוכים ובכל פעם הופתעתי מחדש על רמת השירות, איכות המוצר, עיצוב מקצועי, והכי חשוב זמן ההכנה המהיר! הדפסה הכי איכותית שיש, זכוכית עבה, עמידה וחזקה בעיצוב מקצועי שמוציא את הרעיון שלך יותר יפה ממה שדמיינת בכלל! בפעם האחרונה שהזמנתי המוצר הגיע אליי מהחנות בדרום עד לכפר תבור (בצפון) עם משלוח עד לפתח הבית- ב24 שעות בלבד מרגע ההזמנה. מטורף!!! ומעבר לכך, רוצה לפרגן באופן אישי לרדמילה המדהימה על שירותיות שלא פגשתי בשום מקום, על יחס אישי, מקצועי ואדיב. פעם שלישית ובהחלט לא אחרונה ♥️ תודה רבה לכם! אלופים. ולכל מי שמתלבט תחסכו את הזמן הם מס 1 בארץ מצפון ועד דרום ♥️
    השירות הכי טוב שקיבלתי! המלצה: בתא,ל ביקורת | חיוכים - הדפסות קנבס
    בת אל אשוול

    בתוך פחות מחצי מאה מאז כניסהדפסה יצירתיתת המדפסות לשוק הצרכני ולבתים, התפתח תחום ההדפסה באופן חסר תקדים. לאחר שהמדפסות הביתיות והקטנות החליפו את המכונות המסורבלות של בתי הדפוס הגדולים, הגיע הזמן לקפיצת המדרגה הבאה – הדפסה על חומרים כמו זכוכית או עץ, ואפילו הדפסה של מודלים ומוצרים אמיתיים בתלת ממד, מוכנים לשימוש עם יציאתם מהמדפסת.

    הדפסה בתלת ממד:

    הדפסה בתלת ממד היא טכנולוגיית ייצור בה נעשה שימוש על מנת ליצור דגמים תלת ממדיים בעזרת תוכנת מחשב השולטת במדפסת התלת ממד. הדגמים מיוצרים מחומרים שונים בהתאם לשיטת ההדפסה ולסוג המדפסת, בעיקר בשיטה של הזרקת חומר (ממש כמו הזרקת דיו במדפסות רגילות), עד לקבלת הדגם הרצוי. הדגם נבנה בתוך המדפסת לגובה, שכבה אחר שכבה, עד לקבלת המוצר המוגמר.

    כיום נעשה שימוש נרחב במדפסות תלת ממד בתעשייה, בעיצוב ואפילו בשימוש ביתי. מעבר ליצירת דגמים ומודלים כמו בתחום האדריכלות למשל, בתחומים כמו ביטחון, רפואה, תעופה ותחבורה הטכנולוגיה משמשת גם לייצור חלקים מורכבים וחלפים מדויקים ומפורטים, בעלות נמוכה מייצור רגיל. בעתיד, כך צופים המומחים, הדפסה בתלת ממד תהפוך מתוחכמת יותר, ועם זאת זולה יותר, ותיכנס לשימוש גם בייצור המוני, ובתחומים שאינם אפשריים כיום כמו הדפסת מזון, רקמות חיות לצורכי רפואה ואובייקטים גדולים כמו מכוניות ואפילו מבנים.

    בהערת אגב, יצוין כי מומחים רבים מעריכים כי ההתקדמות הטכנולוגית העיקרית הבאה בעשורים הקרובים, מקורה בשימוש נפוץ יותר ויותר במדפסות תלת מימד, שיוכלו לייצר מוצרים זולים יש מאין.

    הדפסה על זכוכית

    על זכוכית אפשר להדפיס תמונות, תבניות או טקסט, ממש כמו על נייר, עם זאת נעשה שימוש בהדפסה על זכוכית גם כדי ליצור זכוכית צבע

    ונית או לשלוט במידת השקיפות שלה. הדפסה על זכוכית דורשת שימוש בדיו קרמי מיוחד, שעשוי מתרכובת של צבע, אבקת זכוכית וסוג של כוהל. לאחר ההדפסה עצמה הזכוכית מחוממת לטמפרטורה גבוהה  על מנת להתיך את הדיו אל תוך הזכוכית, כך מתקבל פיזור מדויק של הצבע ללא זליגות, ונשמרת אחידות פני השטח של הזכוכית.

    להדפסה על זכוכית יש מראה טכנולוגי ומודרני, לכן יהיה אפשר למצוא אותה בחפצים דקורטיביים לבית, עיצובים של חללים מסחריים ומרכזי היי טק, עצמים עם מראה עתידני (כך לדוגמה אפשר למצוא "מסכים" שקופים בתפאורות של סרטים עתירי תקציב) ומכוני מחקר העושים שימוש בטכנולוגיה למטרות מדעיות.

    הדפסה על עץ

    בהדפסה על בלוקים של עץ או משטחי עץ חלקים אחרים, ההדפסה נעשית בשיטת הסובלימציה. הבלוק עובר עיבוד מיוחד ופני השטח שלו מצופים בחומר דמוי ניילון, עליו מודפס העצם בעזרת תבנית דיו סובלימציה ומכבש חם – כמו בהדפסה על חולצות. לאחר מכן הבלוק עובר ייבוש. בשיטה זו הצבע אינו דוהה גם לאחר זמן, והתמונה עמידה לפגעים. בדרך כלל גם הבלוק עצמו עובר טיפול מיוחד קודם ההדפסה, על מנת למנוע עובש או הירקבות של העץ.

    הדפסה על עץ נפוצה מאוד בחנויות צילום, מזכרות או מתנות. בשל המראה האותנטי והכפרי של עץ, מוצרי עץ עם הדפסים מתאימים מאוד לשילוב בחללי הבית, במטבח או בחללי עבודה אישיים.

     

    כבר בחרתם לעצמכם תמונות יפות?

    היכנסו לגלריות שלנו באתר, ובחרו לכם את התמונה המושלמת להדפסה:

    עכשיו רק צריך להחליט אם להדפיס על קנבס או זכוכית
    יש לכם שאלות? אל תהססו – צרו קשר:
    בטלפון: 052-3401883 
    בוואטסאפ

    שתפו אחרים באמצעות

    מאמרים נוספים