עיצוב הבית עם מוצרי דפוס

להצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים בטופס:

    באיזה נושא הפנייה?

    חיפשתי מקום מקצועי שעושה הדפסות על קנבס והגעתי למקום הזה, בכל התהליך של העיצוב וסידור התמונות האיכותיות, שיגעתי בלי סוף בהודעות ובשאלות, ולכל שאלה קיבלתי ישר מענה מהיר מדויק ומקצועי, גם בשעות לא שעות. המוצר הגיע במהירות ובאיכות גבוהה, אין ספק שאני יחזור ואמליץ, תודה רבה לכם!
    המלצה הדפסות זכוכית - עמי קלנטר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
    עמי קלנטר
    ממליצה בחום ואהבה על חיוכים ! מהרגע הראשון ידעתי שאני בידיים טובות. מהטלפון הראשון בו קיבלתי שירות אדיב ומהיר, הסבר מפורט ועזרה בבחירה של תמונה מדהימה לסלון, המודפסת על 4 זכוכיות ענקיות! שירות אדיב והתוצאה פשוט מדהימה ואיכותית! בזכותם הגשמתי חלום והבאתי את הטבע הביתה 😊
    המלצה על הדפסות זכוכית גדולות, אורנית זילקר בר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
    אורנית זילקר בר
    השירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם. הזמנתי 3 פעמים את מוצר הדפסה על זכוכית של חיוכים ובכל פעם הופתעתי מחדש על רמת השירות, איכות המוצר, עיצוב מקצועי, והכי חשוב זמן ההכנה המהיר! הדפסה הכי איכותית שיש, זכוכית עבה, עמידה וחזקה בעיצוב מקצועי שמוציא את הרעיון שלך יותר יפה ממה שדמיינת בכלל! בפעם האחרונה שהזמנתי המוצר הגיע אליי מהחנות בדרום עד לכפר תבור (בצפון) עם משלוח עד לפתח הבית- ב24 שעות בלבד מרגע ההזמנה. מטורף!!! ומעבר לכך, רוצה לפרגן באופן אישי לרדמילה המדהימה על שירותיות שלא פגשתי בשום מקום, על יחס אישי, מקצועי ואדיב. פעם שלישית ובהחלט לא אחרונה ♥️ תודה רבה לכם! אלופים. ולכל מי שמתלבט תחסכו את הזמן הם מס 1 בארץ מצפון ועד דרום ♥️
    השירות הכי טוב שקיבלתי! המלצה: בתא,ל ביקורת | חיוכים - הדפסות קנבס
    בת אל אשוול

    עולם עיצוב הפנים הוא עצום ומיוחד. ישנם כל כך הרבה סגנונות ורעיונות לעיצוב הבית. יש המעדיפים לנסות לעצב בכוחות עצמם ויש הנעזרים במעצבי פנים. החיפוש אחר תמונות מרהיבות לקירות הבית הוא נרחב בעוד שלעתים התשובה נמצאת ממש מתחת לאף שלנו. ניתן להדפיס תמונות משפחתיות או תמונות מרהיבות של נופים מטיולים בעולם. בדרך זו, אתם יכולים לתת ביטוי לאמירה אישית ולהתחבר לעיצוב הבית באמצעות חוויות טובות שחוויתם עם בני הזוג ובני המשפחה.

    עיצוב הבית עם מוצרי דפוס | חיוכים

    תמונות משפחתיות בהדפסה על קנבס

    אנחנו בחברת חיוכים מדפיסים תמונות על קנבס במבחר גדול של גדלים. הדפסה מקצועית ואיכותית ביותר הנשארת לאורך שנים רבות וטובות. הדפסת תמונות משפחתיות על בד קנבס היא מזכרת מדהימה מאירוע מיוחד כגון: חתונה, יום הולדת מיוחד, בר/בת מצווה וכדומה. התמונות המודפסות מיועדות לתלייה על קיר וניתן לעצב בעזרתן קיר מיוחד לתמונות משפחתיות, קיר בסלון, קיר בחדר השינה ועוד. תמונה מיוחדת של אחד מבני המשפחה התופסת רגע הנוגע לכולם, היא למעשה עוד זיכרון יקר. כיף גדול להדפיס אותה ולתלות אותה על הקיר.

    טרנד נוסף התופס תאוצה בשנים האחרונות הוא הדפסת תמונות משפחתיות על קנבס כמתנה לסבא/סבתא. חשבו על זה כמה מרגש להעניק לסבא ולסבתא תמונה גדולה של כל הנכדים יחד. ניתן לחבר לחלק מהתמונות מנגנון של שעון ובכך להפוך את התמונה המשפחתית לשעון אמתי. הדפסת תמונות על קנבס כמתנה, היא מתנה יפיפייה ומרגשת שתמיד שמחים לקבל. ניתן לעצב בעזרתן את הבית ולהפוך כל קיר להיות מרגש ומשמעותי.

    תמונות מעוצבות בהדפסה על זכוכית

    טכניקת ההדפסה על זכוכית היא שונה ומיוחדת. תמונות המודפסות על זכוכית הן חדות ומבריקות בהתאם לזכוכית עצמה. הייחודיות של תמונה על זכוכית היא המיקוד והדיוק שלה. כמו כל בית דפוס דיגיטלי המתמחה בהדפסות מיוחדות על חומרים שונים, כך גם אנחנו בחברת חיוכים מתחייבים לאיכות ולמקצועיות. חשוב לנו שתהיו מרוצים מהתוצאה ולכן אנו משקיעים רבות בבחירת חומרי הגלם איתם אנו עובדים ובטכניקות הדפסה איכותיות.

    תמונות בהדפסה על זכוכית משדרות חוויה מסוג אחר. יש בהן עומק ויכולת להתעמק ולבהות בתמונה עצמה במשך רגעים ארוכים. אנו ממליצים להדפיס על זכוכית תמונות נוף מיוחדות. תמונות על זכוכית הן דקות מבחינת העובי שלהן וניתנות לתליה על קיר. אפשר לשלב עמה אלמנטים נוספים כגון מראה עם מסגרת מעניינת בצבע המתכתב עם אחד הצבעים המשולבים בתמונה.

    אצלנו תוכלו להזמין תמונות על קנבס או זכוכית, וגם שילוב של תמונות קולאז' משפחתיות.

    כבר בחרתם לעצמכם תמונות יפות?

    היכנסו לגלריות שלנו באתר, ובחרו לכם את התמונה המושלמת להדפסה:

    עכשיו רק צריך להחליט אם להדפיס על קנבס או זכוכית
    יש לכם שאלות? אל תהססו – צרו קשר:
    בטלפון: 052-3401883 
    בוואטסאפ

    שתפו אחרים באמצעות

    מאמרים נוספים