על הדפסת תמונות על זכוכית וכיצד זה מתבצע

להצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים בטופס:

    באיזה נושא הפנייה?

    חיפשתי מקום מקצועי שעושה הדפסות על קנבס והגעתי למקום הזה, בכל התהליך של העיצוב וסידור התמונות האיכותיות, שיגעתי בלי סוף בהודעות ובשאלות, ולכל שאלה קיבלתי ישר מענה מהיר מדויק ומקצועי, גם בשעות לא שעות. המוצר הגיע במהירות ובאיכות גבוהה, אין ספק שאני יחזור ואמליץ, תודה רבה לכם!
    המלצה הדפסות זכוכית - עמי קלנטר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
    עמי קלנטר
    ממליצה בחום ואהבה על חיוכים ! מהרגע הראשון ידעתי שאני בידיים טובות. מהטלפון הראשון בו קיבלתי שירות אדיב ומהיר, הסבר מפורט ועזרה בבחירה של תמונה מדהימה לסלון, המודפסת על 4 זכוכיות ענקיות! שירות אדיב והתוצאה פשוט מדהימה ואיכותית! בזכותם הגשמתי חלום והבאתי את הטבע הביתה 😊
    המלצה על הדפסות זכוכית גדולות, אורנית זילקר בר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
    אורנית זילקר בר
    השירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם. הזמנתי 3 פעמים את מוצר הדפסה על זכוכית של חיוכים ובכל פעם הופתעתי מחדש על רמת השירות, איכות המוצר, עיצוב מקצועי, והכי חשוב זמן ההכנה המהיר! הדפסה הכי איכותית שיש, זכוכית עבה, עמידה וחזקה בעיצוב מקצועי שמוציא את הרעיון שלך יותר יפה ממה שדמיינת בכלל! בפעם האחרונה שהזמנתי המוצר הגיע אליי מהחנות בדרום עד לכפר תבור (בצפון) עם משלוח עד לפתח הבית- ב24 שעות בלבד מרגע ההזמנה. מטורף!!! ומעבר לכך, רוצה לפרגן באופן אישי לרדמילה המדהימה על שירותיות שלא פגשתי בשום מקום, על יחס אישי, מקצועי ואדיב. פעם שלישית ובהחלט לא אחרונה ♥️ תודה רבה לכם! אלופים. ולכל מי שמתלבט תחסכו את הזמן הם מס 1 בארץ מצפון ועד דרום ♥️
    השירות הכי טוב שקיבלתי! המלצה: בתא,ל ביקורת | חיוכים - הדפסות קנבס
    בת אל אשוול

    מעוניינים לתלות יצירה מושלמת על גבי הקיר בבית או במשרד? מעוניינים להפוך תמונה פשוטה ליצירה ייחודית ללא תחליף? זו בדיוק הכוונה של הדפסת תמונות על זכוכית – תחום שהפך להיות מאוד פופולארי בשנים האחרונות.

    יותר ויותר אנשים משתמשים באפשרות של הדפסת תמונות על זכוכית, הן במובן הפרטי והן במובן השיווקי. הדפסה על זכוכית מעניקה לכל בית ולכל משרד בו היא תלויה מראה יוקרתי ייחודי. ההדפסה יוצרת תמונה בעלת עומק, עם חדות ודגשים מרהיבים אשר יוצרים חיים לדמויות, לנוף או לאובייקטיבים המופיעים בה.

    אנחנו יכולים לראות דוגמאות של הדפסת תמונות אל השולחן במגוון רחב של מקומות, כך למשל אנחנו יכולים למצוא הדפסה על שלטים, לוגואים של חברות, תמונות אישיות, תמונות לצורכי פרסום ושיווק, תמונות הנצחה ועוד.

    חשוב לציין שלצד הדפסת תמונות על זכוכית קיימת אפשרות גם של הדפסת מלל או אובייקטים שונים, הדפסות אלו מיועדים לצרכים שונים ונעשה בהם שימוש רב גם באופן פרטי וגם באופן מסחרי, שיווקי או אחר. הדפסות אלו נחשבות אף הן יוקרתיות מאוד שכן הן יוצרות עומק וחדות למלל אשר מוצג בצורה ייחודית על גבי הזכוכית.

    כיצד מתבצעת הדפסה על זכוכית

    בדומה להדפסות אחרות, ניתן לשלוח את התמונה או את המלל לאתר בית הדפוס, ושם יתחילו גרפיקאים ומדפיסים בעבודת ההכנה וההדפסה. ההדפסה היא אחורית, כלומר היא לא על גבי חזית הזכוכית אלא היא מודפסת על החלק האחורי שלה, ובכך נוצר העומק של התמונה, שכן היא חודרת מבעד לזכוכית. ההדפסה מתבצעת במספר צבעים מה שמעניק לה חדות מדהימה.

    במסגרת הדפסה על זכוכית משתמשים במדפסות אשר במהלך פעולת ההדפסה, משתמשות בלכה מיוחדת בשביל לשמור על הצבעים, הצבעים עצמם הם חסינים מקרני השמש (קרני UV) וכן המדפסת מכילה משטח זכוכית צלול ומיוחד שמאפשר הדפסה בתנאים אופטימאליים, מה שמעניק תוצאה ייחודית ומרהיבה.

    מתי משתלם להדפיס על גבי זכוכית

    כאמור הדפסה על זכוכית יכולה להיות טובה הן לצרכים פרטיים והן לצרכים למסחריים ואחרים. לא מעט גורמים, פרטיים ואחרים נוהגים להשתמש בהדפסה כזו לצרכים שונים. משתלם להשתמש בהדפסה כזו כשרוצים ליצור ולהציג תמונה יוקרתית עם עמוק מיוחד בצבעים ובחזות. ניתן להעניק לכל צבע את הביטוי שלו, וכן ניתן לבצע את ההדפסה על גבי זכוכיות מסוגים שונים, כולל זכוכית מחוסמת וכן בהתזת חול.

    הדפסה על זכוכית משתלם כשרוצים לעצב את המקום בצורה שונה ולהשתמש בהדפסות ייחודיות בעלות אפיון מיוחד. יש לציין שבדומה להדפסות אחרות, גם הדפסות על זכוכית מחזיקות מעמד זמן רב, הן עמידות בתנאי מזג אוויר שונים, וניתן לעשות בהדפסות רבים לצרכים מגוונים.

    מוזמנים להיכנס לגלריית תמונות לבית ולמשרד 

    כבר בחרתם לעצמכם תמונות יפות?

    היכנסו לגלריות שלנו באתר, ובחרו לכם את התמונה המושלמת להדפסה:

    עכשיו רק צריך להחליט אם להדפיס על קנבס או זכוכית
    יש לכם שאלות? אל תהססו – צרו קשר:
    בטלפון: 052-3401883 
    בוואטסאפ

    שתפו אחרים באמצעות

    מאמרים נוספים