טיפים לבחירת מתנות ייחודיות לבני משפחה, חברים וקולגות

להצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים בטופס:

חיפשתי מקום מקצועי שעושה הדפסות על קנבס והגעתי למקום הזה, בכל התהליך של העיצוב וסידור התמונות האיכותיות, שיגעתי בלי סוף בהודעות ובשאלות, ולכל שאלה קיבלתי ישר מענה מהיר מדויק ומקצועי, גם בשעות לא שעות. המוצר הגיע במהירות ובאיכות גבוהה, אין ספק שאני יחזור ואמליץ, תודה רבה לכם!
המלצה הדפסות זכוכית - עמי קלנטר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
עמי קלנטר
ממליצה בחום ואהבה על חיוכים ! מהרגע הראשון ידעתי שאני בידיים טובות. מהטלפון הראשון בו קיבלתי שירות אדיב ומהיר, הסבר מפורט ועזרה בבחירה של תמונה מדהימה לסלון, המודפסת על 4 זכוכיות ענקיות! שירות אדיב והתוצאה פשוט מדהימה ואיכותית! בזכותם הגשמתי חלום והבאתי את הטבע הביתה 😊
המלצה על הדפסות זכוכית גדולות, אורנית זילקר בר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
אורנית זילקר בר
השירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם. הזמנתי 3 פעמים את מוצר הדפסה על זכוכית של חיוכים ובכל פעם הופתעתי מחדש על רמת השירות, איכות המוצר, עיצוב מקצועי, והכי חשוב זמן ההכנה המהיר! הדפסה הכי איכותית שיש, זכוכית עבה, עמידה וחזקה בעיצוב מקצועי שמוציא את הרעיון שלך יותר יפה ממה שדמיינת בכלל! בפעם האחרונה שהזמנתי המוצר הגיע אליי מהחנות בדרום עד לכפר תבור (בצפון) עם משלוח עד לפתח הבית- ב24 שעות בלבד מרגע ההזמנה. מטורף!!! ומעבר לכך, רוצה לפרגן באופן אישי לרדמילה המדהימה על שירותיות שלא פגשתי בשום מקום, על יחס אישי, מקצועי ואדיב. פעם שלישית ובהחלט לא אחרונה ♥️ תודה רבה לכם! אלופים. ולכל מי שמתלבט תחסכו את הזמן הם מס 1 בארץ מצפון ועד דרום ♥️
השירות הכי טוב שקיבלתי! המלצה: בתא,ל ביקורת | חיוכים - הדפסות קנבס
בת אל אשוול

לבחור מתנה בעבור אנשים שיקרים לנו היא משימה כייפית אך מאתגרת. אנחנו נוטים לשים על עצמנו לחץ מוגזם במטרה למצוא את המתנה המושלמת, אך חשוב לזכור שעצם המחשבה שלנו ועצם האהבה שנעניק באמצעות המתנה שנבחר, היא האהבה האמיתית.

כדי לנסות ולסייע במקצת על בחירת מתנות ייחודיות לקרובים לכם, ישבנו וגיבשנו רשימת טיפים לבחירת המתנה האולטימטיבית.

הדפסה על זכוכית עגולה בקוטר 50 ס"מ 449 שקל

טיפים לבחירת מתנות ייחודיות לקולגות

הדבר הראשון שחשוב לשים עליו את מרכז תשומת הלב שלנו, היא השאלה "מה המאורע", ברגע שנדע לענות על כך נוכל להתחיל לכוון את בחירת המתנה שלנו בדרך הנכונה. כדי שתבינו למה השאלה הזו היא הראשונה והחשובה מכולם, רק נסו לדמיין שאתם מתכננים מתנה ייחודית בעבור קולגה. דמיינו למשל שאתם רוצים לבצע הדפסה על חולצה, בעבור אירוע חגיגי שמתקיים במסגרת העבודה. השאלה המרכזית בדוגמה שכזו היא, האם אנחנו צריכים לקנות מתנה לאדם אחד או לקבוצה של אנשים.

במידה והחלטתם כי המתנה היא בעבור קבוצה של אנשים, תוכלו לבחור האם להעניק מתנה אחת או כמה מתנות. אם מדובר על קבוצה של אנשים החולקת משרד, אז במקרה שכזה נמליץ על מתנה אחת משותפת, כזו שאפשר לתלות במשרד. למשל, אחד הדברים שאי אפשר לטעות בהם הוא הדפסה על קנבס. באמצעות הטכנולוגיות הקיימות כיום, תוכלו להדפיס תמונות מדהימות ובאיכות שלא תבייש את דה וינצ'י, אל תיראו בהדפסה על קנבס כגימיק של נערים, מדובר בדרך ייחודית להשאיר מזכרת מרשימה ומרגשת בעבור אנשים שקרובים לליבנו.

אז כדי שתוכלו לבחור את המתנה המושלמת לקולגות הכנו רשימה של טיפים שיהפכו את הבחירה לקלה יותר:

  • שאלו את עצמכם מה האירוע שלשמו אתם קונים את המתנה
  • האם המתנה היא בעבור אדם אחד, קבוצת אנשים או בעבור המשרד באופן כללי?
  • האם יש בדיחה משותפת, או סיפור שמערב את כל הקולגות ועליו ניתן לבסס את המתנה

 

לסיכום החלק הזה נגיד שכלל הזהב בבחירת מתנה לקולגות הוא הבנה עמוקה של המאורע ושל החוגגים בו.

טיפים לבחירת מתנות מקוריות למשפחה

בחירת מתנה בעבור קרוב משפחה היא כבר משימה שונה לחלוטין מבחירת מתנה לחבר. משפחה היא משהו אינטימי וייחודי ועלינו להקדיש מחשבה עמוקה על נושא אחר. מובן שגם כאן חשובה הסיבה לשמה אנו רוכשים את המתנה, אך בניגוד למתנה שנקנה בעבור קולגה, בבחירת מתנה לבן משפחה אנחנו צריכים קודם להבין מי האדם שעומד לקבל את המתנה ומה הוא רוצה באמת.

מתנות לקרובי משפחה הם מתנות ששמות על הדגל לא את האחווה בין מקבל המתנה למי שמעניק אותה, מדובר על מתנה שמטרתה העיקרית היא לעשות טוב למי שמקבל אותו לפתור לו צורך או חשק שיש לו. אנחנו אוהבים מאוד לחפש דווקא רעיונות למתנות בדברים שאתם יודעים שקרוב המשפחה רוצה, אך הוא לא בחיים לא יקנה בעבור עצמו. למשל מנוי למגזין מסוים או קורס חווייתי וייחודי.

טיפים לבחירת מתנות מקוריות לחברים

בחירת מתנה לחבר היא למעשה המשימה הקשה ביותר מבין שלושת סוגי המתנות שאנחנו מדברים עליהן במאמר זה. הסיבה לכך היא שהשאלה הראשונה שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו היא על אודות מידת הקירבה של החבר, והסיבה לכך היא שישנם חברים שהם ממש כמו משפחה, אך יש גם חברים שהם בצד השני של הסקאלה והם יותר כמו קולגות או מכרים.
השאלה הזו היא אולי לא השאלה הכי יפה לשאול, אך היא שאלה חשובה. אתם כמובן לא תשקיעו את אותה רמת מחשבה והשקעה במתנה לחבר מרוחק שאתם בקושי מדברים איתו, מאשר לכמות האנרגיה שתשקיעו בבחירת מתנה בעבור החבר הטוב ביותר שלכם.

למעשה, לאחר שעניתם על השאלה הזו אתם כבר קרובים למציאת המתנה המושלמת. הסיבה לכך היא פשוטה, ברגע שהבנתם האם החבר שלו אתם קונים את המתנה הוא כמו משפחה או כמו קולגה, מיד תוכלו לדעת האם לבחור בהדפסה על חולצה של בדיחה משותפת, להזמין אותו למסעדה איכותית ויקרה, או שעליכם להשקיע כאן את מירב המאמצים ולמצוא את המתנה המושלמת.

כבר בחרתם לעצמכם תמונות יפות?

היכנסו לגלריות שלנו באתר, ובחרו לכם את התמונה המושלמת להדפסה:

עכשיו רק צריך להחליט אם להדפיס על קנבס או זכוכית
יש לכם שאלות? אל תהססו – צרו קשר:
בטלפון: 052-3401883 
בוואטסאפ

שתפו אחרים באמצעות

מאמרים נוספים

עדכון!
עקב חגי תשרי תשפ"ה,
אספקת הדפסות תחל לאחר ה28 לאוקטובר 2024.
לשאלות צרו קשר בוואטסאפ שבאתר.

גמר חתימה טובה!