הדפסת תמונות ניובורן

להצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים בטופס:

חיפשתי מקום מקצועי שעושה הדפסות על קנבס והגעתי למקום הזה, בכל התהליך של העיצוב וסידור התמונות האיכותיות, שיגעתי בלי סוף בהודעות ובשאלות, ולכל שאלה קיבלתי ישר מענה מהיר מדויק ומקצועי, גם בשעות לא שעות. המוצר הגיע במהירות ובאיכות גבוהה, אין ספק שאני יחזור ואמליץ, תודה רבה לכם!
המלצה הדפסות זכוכית - עמי קלנטר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
עמי קלנטר
ממליצה בחום ואהבה על חיוכים ! מהרגע הראשון ידעתי שאני בידיים טובות. מהטלפון הראשון בו קיבלתי שירות אדיב ומהיר, הסבר מפורט ועזרה בבחירה של תמונה מדהימה לסלון, המודפסת על 4 זכוכיות ענקיות! שירות אדיב והתוצאה פשוט מדהימה ואיכותית! בזכותם הגשמתי חלום והבאתי את הטבע הביתה 😊
המלצה על הדפסות זכוכית גדולות, אורנית זילקר בר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
אורנית זילקר בר
השירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם. הזמנתי 3 פעמים את מוצר הדפסה על זכוכית של חיוכים ובכל פעם הופתעתי מחדש על רמת השירות, איכות המוצר, עיצוב מקצועי, והכי חשוב זמן ההכנה המהיר! הדפסה הכי איכותית שיש, זכוכית עבה, עמידה וחזקה בעיצוב מקצועי שמוציא את הרעיון שלך יותר יפה ממה שדמיינת בכלל! בפעם האחרונה שהזמנתי המוצר הגיע אליי מהחנות בדרום עד לכפר תבור (בצפון) עם משלוח עד לפתח הבית- ב24 שעות בלבד מרגע ההזמנה. מטורף!!! ומעבר לכך, רוצה לפרגן באופן אישי לרדמילה המדהימה על שירותיות שלא פגשתי בשום מקום, על יחס אישי, מקצועי ואדיב. פעם שלישית ובהחלט לא אחרונה ♥️ תודה רבה לכם! אלופים. ולכל מי שמתלבט תחסכו את הזמן הם מס 1 בארץ מצפון ועד דרום ♥️
השירות הכי טוב שקיבלתי! המלצה: בתא,ל ביקורת | חיוכים - הדפסות קנבס
בת אל אשוול

הימים הראשונים של התינוק החדש בבית ובכלל בעולם… וברור שאת המתיקות הזאת יש להנציח כדי לייצר זיכרון מופלא של תקופה מיוחדת שחולפת במהרה. 

רבים מההורים בוחרים לצלם את התינוק בסטודיו או בעזרת צלם מקצועי שמתמחה בצילום תינוקות בני יומם. העדפה נוספת של ההורים טריים היא להדפיס תמונה או תמונות נבחרות ולהציג אותן בבית, כיצירת אמנות ממשית.  

הדפסת תמונות ניובורן, תמונה של תינוק ישן

צילומי ניובורן

צילום מקצועי של תמונות של ניובורן, כלומר תינוקות בשבועות הראשונים לחייהם, הפך למנהג נפוץ בקרב הורים טריים. הנצחת התקופה הראשונה של התינוק מגלמת בתוכה רצון להנציח בתמונות מיוחדות את הרגעים הראשונים, שחולפים במהירות, משום שמראה התינוק משתנה במהירות רבה, כאשר הוא גדל ומדובר בדרך כלל בתקופה עמוסה וקדחתנית מאוד, נעים לשמור מזכרת מצולמת ממנה. הבחירה בצילומים מקצועיים, היא חלק מהרצון להפוך את התמונות למיוחדות יותר, אומנותיות יותר ומתאימות יותר להצגה ברחבי הבית. 

צלמים מקצועיים של תמונות ניובורן מציעים שפע של סוגי צילומים, החל מצילומים פשוטים של התינוק עם בני המשפחה ועד הפקות של ממש שמשלבות תפאורות ייחודיות ותלבושות קטנטנות שייהפכו את צילומי הניובורן שלכם לצילומים קסומים של תינוקות מחופשים לחיות חמודות או שכובים במיטות נוחות שנראות כמו קן ציפורים או כמו ירח חרמשי זוהר. 

הדפסת תמונות ניובורן

המעבר לצילום דיגיטלי, בתחילת שנות האלפיים, הושפע מאוד מהתקדמויות טכנולוגיות שקשורות בחקר החלל ובפיתוח מערכות הדמיה רפואיות וצבאיות ובעקבותיהן, זכינו גם לזינוק טכנולוגי בצילום הפופולרי הביתי. בתחילת תקופת הצילום הדיגיטלי, לא היה נהוג להדפיס את התמונות הרבות שצולמו אלא להשתמש בהן ולהציג אותן במדיומים דיגיטליים כמו אלבומים ממוחשבים או מסגרות דיגיטליות. עם השנים חלה תמורה באופן שבו מתייחסים אל השפע המצולם דיגיטלית והחלו להתייחס אל הצילומים כטיוטות לצילום המוצלח ביותר ושבו להדפיס את הצילום הנבחר עבור הצגתן באלבומי תמונות, מסגור ותלייה בבית ועבור שימושים נוספים. הטרנד התרחב במהירות גם לתמונות ניובורן, שנחשבות פופולריות במיוחד לתלייה על קירות הבית ובעקבות כך הדפסת תמונות ניובורן הפכה לאופנה כשלעצמה. 

טרנדים בתחום הדפסת תמונות ניובורן

תחום ההדפסה של תמונות דיגיטליות התקדם מאוד וגם בו התפתחו אופנות. האופנות עוסקות בעיקר בהדפסה דיגיטלית על גבי סוגים שונים של חומרים – בין השאר אפשר למצוא אפשרות הדפסה תמונה על זכוכית – ישנן אפשרויות שונות של הדפסת תמונות על גבי משטחי זכוכית בגדלים שונים ואף על קוביות זכוכית. הדפסה על זכוכית מעניקה לכל תמונה עומק יוצא דופן.

לעומת זאת, הדפסות על קנבס, מעניקות לכל צילום מראה אומנותי – גם כשהיא מוצגת במסגרת וגם כאשר היא מתוחה על מסגרת פנימית.

אפשרות נוספת היא הדפסה על בלוק עץ כאשר התמונה שמודפסת בטכניקה ייחודית ובמראה נוסטלגי יכולה להיות מוצגת לבדה או במבנה של מספר תמונות מודפסות על עץ.

כל האפשרויות של הדפסת צילומי ניובורן מבטיחות תוצאה יפהפייה וייחודית. 

טיפים להדפסת תמונות ניובורן

גם אתם רוצים לקשט את הבית בהדפסים מיוחדים של תמונות ניובורן? אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם להבטיח תוצאה שתהיו גאים ומרוגשים להציג:

  • בחרו תמונה איכותית – אם הצילומים בוצעו על ידי צלם מקצועי, סביר שכל התמונות הסופיות שתקבלו ממנו יהיו באיכות מספקת להדפסה.
  • בחרו מראש את מקום התצוגה – קל לדמיין את האכזבה כאשר מגלים שהדפסת הצילום שחלמנו לתלות בכניסה לבית לא מתאימה מבחינת הגודל או שאין מקום נוח להעמיד תמונה מודפסת על בלוק עץ. בחירה מראש תאפשר לכם לבחור את סגנון ההדפסה שיתאים ביותר.
  • התחשבו בתאורה – לא מתאים להעמיד הדפסה על לוח זכוכית מול חלון מואר וחשוב להאיר היטב הדפסה על קנבס שתלויה על קיר באזור חשוך. חשוב לקחת גם את זה בחשבון.
  • בחרו חברה מקצועית ומנוסה לביצוע ההדפסה, כך שתוכלו להיות בטוחים גם בתוצאה מוצלחת וגם בשירות לקוחות מקצועי ויעיל.

לסיכום

הדפסת תמונות ניובורן הם רעיון נפלא ליצירת מזכרת מתקופה חד פעמית ויוצאת דופן או להענקת מתנה בלתי נשכחת להורים טריים. תמונות מהימים הראשונים בחייהם של תינוק או תינוקת, בין אם מדובר על תמונה מופקת וערוכה של צלם תמונות ניובורן מקצועי או תמונה נהדרת שצולמה במצלמה של טלפון סלולרי, ברגע קסום וספונטני, היא רעיון נהדר לקישוט לבית שמשמח את כל מי שרואה.

כבר בחרתם לעצמכם תמונות יפות?

היכנסו לגלריות שלנו באתר, ובחרו לכם את התמונה המושלמת להדפסה:

עכשיו רק צריך להחליט אם להדפיס על קנבס או זכוכית
יש לכם שאלות? אל תהססו – צרו קשר:
בטלפון: 052-3401883 
בוואטסאפ

שתפו אחרים באמצעות

מאמרים נוספים

עדכון!
עקב חגי תשרי תשפ"ה,
אספקת הדפסות תחל לאחר ה28 לאוקטובר 2024.
לשאלות צרו קשר בוואטסאפ שבאתר.

גמר חתימה טובה!