הדפסת תמונה על קנבס 60X90

להצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים בטופס:

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]
חיפשתי מקום מקצועי שעושה הדפסות על קנבס והגעתי למקום הזה, בכל התהליך של העיצוב וסידור התמונות האיכותיות, שיגעתי בלי סוף בהודעות ובשאלות, ולכל שאלה קיבלתי ישר מענה מהיר מדויק ומקצועי, גם בשעות לא שעות. המוצר הגיע במהירות ובאיכות גבוהה, אין ספק שאני יחזור ואמליץ, תודה רבה לכם!
המלצה הדפסות זכוכית - עמי קלנטר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
עמי קלנטר
ממליצה בחום ואהבה על חיוכים ! מהרגע הראשון ידעתי שאני בידיים טובות. מהטלפון הראשון בו קיבלתי שירות אדיב ומהיר, הסבר מפורט ועזרה בבחירה של תמונה מדהימה לסלון, המודפסת על 4 זכוכיות ענקיות! שירות אדיב והתוצאה פשוט מדהימה ואיכותית! בזכותם הגשמתי חלום והבאתי את הטבע הביתה 😊
המלצה על הדפסות זכוכית גדולות, אורנית זילקר בר, ביקורת | חיוכים - הדפסות
אורנית זילקר בר
השירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם. הזמנתי 3 פעמים את מוצר הדפסה על זכוכית של חיוכים ובכל פעם הופתעתי מחדש על רמת השירות, איכות המוצר, עיצוב מקצועי, והכי חשוב זמן ההכנה המהיר! הדפסה הכי איכותית שיש, זכוכית עבה, עמידה וחזקה בעיצוב מקצועי שמוציא את הרעיון שלך יותר יפה ממה שדמיינת בכלל! בפעם האחרונה שהזמנתי המוצר הגיע אליי מהחנות בדרום עד לכפר תבור (בצפון) עם משלוח עד לפתח הבית- ב24 שעות בלבד מרגע ההזמנה. מטורף!!! ומעבר לכך, רוצה לפרגן באופן אישי לרדמילה המדהימה על שירותיות שלא פגשתי בשום מקום, על יחס אישי, מקצועי ואדיב. פעם שלישית ובהחלט לא אחרונה ♥️ תודה רבה לכם! אלופים. ולכל מי שמתלבט תחסכו את הזמן הם מס 1 בארץ מצפון ועד דרום ♥️
השירות הכי טוב שקיבלתי! המלצה: בתא,ל ביקורת | חיוכים - הדפסות קנבס
בת אל אשוול

הדפסת תמונות על קנבס 60X90

כל מי שמכיר את העולם של הדפסות תמונות על קנבס יודע, שניתן למצוא גדלים שונים בהם ניתן להדפיס את התמונות, אפשר למצוא תמונות שניתן לשים בתוך מסגרת ולהעמיד על שולחן העבודה ויש תמונות שתופסות קיר שלם. תמונות קנבס 60X90, הן תמונות ממוצע בדרך כלל אשר נהוג לתלות אותן על הקיר בסלון או בחדרי השינה.

תמונה מודפסת אחת או יותר…

בדרך כלל השימוש בגודל זה של הדפסות קנבס מיועד לבתים בהם מעוניינים לתלות תמונות של ילדי הבית או של המשפחה כולה, וכן למשרדים וחנויות בהם רוצים לתלות תמונות של מוצרים ופריטים אחרים שהעסק מעוניין לשווק.

אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של הדפסות קנבס בגודל 60X90 באולמות תצוגה של עסקים שונים; ניתן להכניס בתמונה מודפסת במידות הנ"ל גם את התמונה עצמה וכן מלל מסוים, אפשר להדפיס רצף של תמונות המספרות סיפור, וכמו כן ניתן לחלק את התמונה לשניים בשביל להכניס שתי תמונות או ליצור ממנה קולאז' של מספר תמונות במקביל.

כיום, בזכות השימוש במדפסות דיגיטליות ובזכות העובדה שניתן להדפיס את התמונות בצורה מהירה, שכן כל מה שצריך לעשות זה להעביר לבית הדפוס את התמונות דרך אתר האינטרנט, הרי שלא מעט משפחות ולא מעט עסקים וחברות בוחרים להשתמש בהדפסת תמונות על קנבס 60X90 וכן בגדלים אחרים, על פני פיתוח תמונות באופן רגיל. באופן כזה התמונות יוצאות הרבה יותר יפות ואיכותיות.

איך מזמינים הדפסה על קנבס?

       רוצים להתייעץ עם הצוות שלנו?
       זקוקים להסבר על אופן ההזמנה? 

       בכל שאלה – צרו עמנו קשר ונשמח לעזור:

       08-9100917 , 052-3401883 

צוות חיוכים הדפסות ואטרקציות לאירועים
הדפסות על קנבס וזכוכית - אזורי שירות:

יבנה, רחובות, גדרה, אשדוד, אשקלון, קרית גת, ראשון לציון, נס ציונה, חולון, תל אביב, פתח תקווה, הרצליה ואיזור השרון, ישובי גדרות, מוא"ז: באר טוביה, גזר, לכיש, שורק, עוטף עזה.  

לפרטים נוספים: 052-3401883 

שתפו אחרים באמצעות